Do you wanna be a VIP

HOLLYWOODFEEST


Waan je tijdens het Hollywoodfeest voor één avond in de wereld van Rich & the Famous. Wie wil er nou niet met de felbegeerde Oscar naar huis?Wie wint de Oscar voor de Best Dressed, de Dramaqueen en de Dirty Dancer van de avond?

Een gevarieerd avondvullend Glitter & Glamour showprogramma geheel verzorgd van ontvangst tot uitsmijter met tafelanimatie in stijl en centrale acts…

All inclusive besloten dinnershow:

vanaf 40 personen; onbeperkt buffetten, consumpties en professioneel entertainment.

Entertainmentpakket:

themafeest te boeken op iedere gewenste locatie in Nederland.

Themafeest

Live muziek en professioneel entertainment

Bruisende Feestavond

19:30 – 00:00 u. De prijs voor deze thema avond hangt af van de grootte van uw gezelschap, de bezetting acteurs, benodigd licht en geluid.

Entertainers

Extra acteurs zijn voor besloten themafeesten in overleg bij te boeken
Party Planners Themafeest | Dinnershow

HOLLYWOODFEEST

Het thema

Waan je tijdens het Hollywoodfeest voor één avond in de wereld van Rich & the Famous. Wie wil er nou niet met de felbegeerde Oscar naar huis?

Zo kan uw Hollywoodfeest eruit zien. Een themafeest Hollywood is een gegarandeerd feestelijk en chique succes. Onze DJ met DJ Booth in stijl zal avondvullend de beste hits uit Hollywood en ook zeker het hedendaags repertoire ten gehore brengen.

Acteurs zullen de avond op een stijlvolle en vooral humoristische manier presenteren.
Hierbij zijn uw gasten het middelpunt. Wie wint de Oscar voor de Best Dressed, de Dramaqueen en de Dirty Dancer van de avond?

Een gevarieerd avondvullend Glitter & Glamour showprogramma geheel verzorgd van ontvangst tot uitsmijter met tafelanimatie in stijl en centrale acts.

Wij verzorgen voor u:

  • DJ met DJ Booth in stijl, avondvullende de beste hits, uit Hollywood en hedendaags repertoire, uitgebreid met lasershow.
  • Butler bij ontvangst
  • Paparazzi partyfotograaf, de foto’s worden naderhand digitaal toegezonden.
  • Goochelshow als Tommy Blooper.
  • VIP Quiz met typisch Hollywood vragen.
  • Uitreiking van de Oscars; wie heeft de beste outfit en wie past er qua looks in de wereld van Rich & the Famous en gaat er met die felbegeerde Oscar naar huis.
  • Onverwacht bezoek, wat doet de zwerver op ons feest? Hoort hij erbij of is het een indringer? Hilariteit alom.
  • Eventstyling / ballondecoratie geheel in Glitter & Glamour stijl in de kleuren goud / zilver / zwart (de kleuren zijn nog wel afhankelijk van de kleuren van de lokatie)
  • Rode loper met afzetpaaltjes met een elegante touch

Optioneel is deze show uit te breiden:

  • Zangeres, zanger, bekende artiest van eigen bodem
  • Karikaturist
  • Verlichte fledlight dansvloer
  • Showdanseressen
  • Kapperstand in thema Hollywood, Hierbij verzorgen wij de leukste en gaafste kapsels, waarbij ook de kleding en accessoires niet worden vergeten. Uw gast zal er piekfijn, maf, in stijl of fantastisch uitzien als ze eenmaal door de Hairdressers onderhanden zijn genomen. Uw gasten zijn eigenlijk zelf het decor en de sfeerbepaler op uw Hollyfeest.

Sfeer impressie

Reserveren

Het entertainmentteam van het Hollywoodfeest is te reserveren voor uw bedrijfsfeest, personeelsfeest, buurtfeest, familiefeest, bruiloft, schoolfeest, verjaardag, tentfeest of andere gelegenheid op iedere gewenste locatie of festival in Nederland

Op een themafeest kunt u gedurende 4 of 4,5 aansluitende uren genieten van Glitter & Glamour.

Entertainmentpakket

Onze entertainmentpakketten zijn te reserveren op de locatie van uw keuze. Op uw gewenste partycentrum, feestlocatie, festival, kazerne, bedrijfshal, tent of b.v. uw sportkantine. Bij een entertainmentpakket verzorgt Party Planners alleen het entertainment (dus exclusief locatie en eten & drinken). Party Planners maakt hiervoor een voorstel op maat in het thema van uw keuze. Wij verzorgen dan uw totale entertainmentpakket; decor, geluid, spelelement en professioneel entertainment, typetjes met originele acts, presentatie en zang. Voor ons is niets gek genoeg. Party Planners verzorgd in overleg met de zaalhouder, cateraar en andere betrokken partijen nauwkeurige draaiboeken voor alle betrokken medewerkers. Prijs entertainmentpakket op uw gekozen locatie: op aanvraag, dit is afhankelijk van de grootte van uw gezelschap en locatie, het aantal artiesten (acteurs) uit Hollywood welke worden uitgenodigd en uw budget.

Besloten themafeest

Besloten all-inclusive  feesten, themafeesten, dinnershows, quizprogramma’s, spelshows of sfeerdiners, alleen voor uw eigen gezelschap, zijn te reserveren voor gezelschappen van 40 – 2000 personen. Ideaal voor bijvoorbeeld uw bedrijfsfeest of familiefeest. Wij verzorgen uw complete avond; het entertainment, de locatie met onbeperkt buffetten en consumpties. Gezellige feestavond, aangekleed diner of walking dinner op praatniveau of themafeesten met een hoog meezinggehalte in door ons geadviseerde waanzinnige feestlocaties of op de feestlocatie van uw keuze. Prijs besloten themafeest op vaste locaties: op aanvraag. De prijs voor dit themafeest hangt af van de grootte van uw gezelschap en de bezetting acteurs, benodigd licht en geluid. Informatie en reservering: 0342 – 450503 of click op dit invulveld.

Ervaringen vanThemafeest Hollywood

Recensies

  • Ik wil jullie nog heel erg bedanken voor alle hulp, geduld en organisatie ter voorbereiding en uitvoering van ons bedrijfsfeest in Madestein, Den Haag. Het Hollywoodfeest is een groot succes geworden!  Iedereen was erg enthousiast🎉😃 Mooie aankleding, entertainment en goede muziek!  Bedankt en wij zullen jullie zeker onthouden voor een volgende keer!
    Michelle
    Total Gas & Power Nederland B.V.
  • We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd Hollywoodfeest! De verwachtingen lagen hoog, maar zijn ook zeker weer waar gemaakt! De DJ heeft er een mooi feestje van gemaakt. Acteurs uiteraard ook. Alleen was het voor hun ook lastig, want blijkbaar als bij ons de stemming er eenmaal in zit, kwamen ze er nauwelijks meer tussen met hun typetjes. Ze hebben één afgesproken act zelfs maar niet gedaan, om het feest niet te onderbreken. (helemaal in goed overleg) De foto’s zijn ook erg leuk geworden. Bedankt voor het meedenken en ik zal zeker weer aan jullie denken bij een volgend feestje!
    Debbie
    TV Weldam